Még a legkisebb szervezeteknek is, amelyeknek csupán néhány olyan alkalmazottjuk van, akik több irodahelyiségben is lehetnek, szükségük van telefonos kommunikációra. Egy vagy két bejövő szám minden alkalmazottnak nyilvánvalóan nem elég.
Annak érdekében, hogy mindenki asztalára hívókészülék kerülhessen, egy Panasonic telefonközpont beszerzése ajánlott, amely lehetővé teszi a belső kommunikáció megszervezését és egyedi telefonszámok megadását az egyes előfizetőkhöz.
Az ilyen készülékek fő jellemzői a következők: bejövő hívások fogadása és kézi vagy automatikus továbbítása közvetlenül az alkalmazottaknak; bejövő hívások átirányítása; hívástartás; a bejövő hívások rendszerezése, így a telefon soha nem lesz foglalt; kihangosítás; üzenetrögzítés; a távolsági és a nemzetközi hívások korlátozása néhány belső számra és még sok más.
A Panasonic telefonközpontok ára attól is függ, hogy rendelkezésre állnak-e az adott modellben olyan kiegészítő funkciók, mint például a közvetlen mellék hívása vagy a videó kommunikáció.