Tartalommarketing: Mi az és hogyan segít vállalkozásodnak?

marketinget biztosító cég

Az interneten való böngészésé során sokféle weboldallal lehet találkozni, amelyek némelyike jobban, míg mások kevésbé felépítettek. Bár a statisztikák szerint, a felnövekvő új generációk tagjai, akik már a digitális kor gyermekei, nem nagyon szeretnek olvasni, attól még a szöveges tartalom komoly jelentőséggel bír, amit kár lenne elhanyagolni. A Google algoritmusai ezt kiemelt helyen kezelik. A másolást, az értelmetlen szöveget büntetik. Ilyen formában, csak és kizárólag a teljesen egyedi írások azok, amik jól teljesítenek a keresőmotorokban.

De ez még mind semmi. A folyamatosan frissülő tartalom további plusz pontot jelent. Ennél fogva, nem elég csak egy alapinformációt elhelyezni az oldalon, hanem muszáj azt rendszeresen frissíteni és blog felülettel bővíteni, ahol további cikkek jelennek meg adott témákban. De mi is maga a tartalommarketing? A tartalommarketing lényege, hogy az oldal profiljába illő, optimalizált módon elkészített, olvasmányos és informatív szöveg gyártása történik, ami külső platformokra szintén kiterjed.

A direkt reklámszövegek mellett, más jellegű hasznos információk ugyanúgy szerepet kapnak, ami további olvasásra és keresésre ösztönzik az érdeklődőket. Ezt folyamatosan szolgáltatni komoly terhet jelent egy vállalkozásnak. A teljeskörű marketinget biztosító cégek ezt a terhet is leveszik a válladról. Érdemes tehát megbíznod olyan szakembereket, akik jártasak a tartalomgyártás területén. Mindennek alapját a mélyreható kulcsszókutatás adja. Erre építkezve történik a későbbi szövegek elkészítése.

A stratégiatervezés során, a már meglévő archív szövegek elemzése is megtörténik, majd esetenként azok újraírása, átstrukturálása. A célközönséggel szorosabb kapcsolatépítés veszi kezdetét, a tematikus cikkek rendszeres posztolásával. A hatékony tartalommarketing során a lead gyűjtés jól megmutatkozik. Többen már csak azért felkereshetik majd az oldalad, mert ott folyamatosan új és hasznos ismereteket találnak az adott témakörben. Ezzel, a látogatók mellett, a vásárlók száma is arányosan növelhető. Ne hanyagold tehát el a szövegírásban lévő előnyöket, hanem hozd ki abból a legtöbbet!